INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Na stanowisko specjalista
w REFERAT FINANSOWY DS. WYMIARÓW, OPŁAT I PODATKÓW LOKALNYCH
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana
Pani
MICHAELA LACHETA
Uzasadnienie:
Kandydat spełnił wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze. W teście i rozmowie kwalifikacyjnej uzyskał wymaganą ilość punktów.
Orzesze, dn. 15.02.2024 r.
Informacja po pierwszym etapie naboru na wolne stanowisko urzędnicze: Specjalista w Referacie Finansowym ds. Wymiarów, Opłat i Podatków Lokalnych
Termin składania ofert upłynął w dniu 05.02.2024 r. W dniu 06.02.2024 r. Komisja Konkursowa stwierdziła, że wpłynęły 4 oferty, z których 4 spełniły wymogi formalne. Komisja Konkursowa, postanowiła, że nabór zostanie przeprowadzony w oparciu o test pisemny oraz o rozmowę kwalifikacyjną w dniu 14.02.2024 r. o godz. 10:00 na sali posiedzeń Urzędu Miejskiego Orzesze.
Orzesze, dnia 08.02.2024 r.
Burmistrz Miasta Orzesze ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista w Referacie Finansowym ds. Wymiarów, Opłat i Podatków Lokalnych
Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m in.: 1. Prowadzenie postępowań podatkowych w zakresie wymiaru podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego od osób prawnych oraz od osób fizycznych. 2. Przyjmowanie i weryfikacja deklaracji i informacji podatkowych. 3. Postępowania w zakresie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej. 4. Rozpatrywanie wniosków dotyczących ulg podatkowych. 5. Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o pomocy publicznej. 6. Przygotowywanie danych podatkowych do sprawozdań budżetowych. 7. Bezpośrednia obsługa klienta. 8. Inne doraźne czynności wynikające z regulaminowego zakresu działania Referatu Finansowego ds. wymiarów, opłat i podatków lokalnych.
Wymagane kwalifikacje
Wymagania niezbędne:
Wyksztalcenie: Minimum: średnie ogólne lub ekonomiczne, prawnicze. Mile widziane wyższe ekonomiczne lub administracyjne.
Wymogi formalne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego, - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
Znajomość przepisów:
• ustawa Ordynacja Podatkowa • ustawa o podatkach i opłatach lokalnych • ustawa o podatku rolnym • ustawa o podatku leśnym • ustawa o opłacie skarbowej • ustawa o samorządzie gminnym • ustawa o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej • ustawa o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego • kodeks postepowania administracyjnego
Wymagania dodatkowe:
1) obsługa komputera i urządzeń biurowych 2) samodzielność 3) umiejętność pracy w zespole 4) komunikatywność 5) umiejętność redagowania pism 6) odpowiedzialność, dokładność 7) znajomość zasad funkcjonowania systemów finansowo-księgowych 8) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa
Staż pracy:
Staż pracy min. 3 lata
Mile widziane:
- doświadczenie w zakresie stosowania prawa podatkowego.
Wymagane dokumenty:
1) życiorys – CV, 2) kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie, 3) oryginał kwestionariusza osobowego, 4) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i inne oświadczenia, 5) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, 6) osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mówi art. 13 a ust. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 7) kserokopie świadectw lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy i posiadane doświadczenie w zakresie stosowania prawa podatkowego.
Kopia złożonego dokumentu powinna być własnoręcznie podpisana pod potwierdzeniem „za zgodność z oryginałem”.
Warunki pracy na danym stanowisku:
1) pełny wymiar czasu pracy, 2) praca na podstawie umowy o pracę – termin rozpoczęcia pracy nie później niż 1 kwietnia 2024 r., 3) praca w budynku Urzędu Miejskiego w Orzeszu przy ul. Św. Wawrzyńca 21, na piętrze budynku, 4) praca z monitorem ekranowym, 5) obsługa urządzeń biurowych, 6) stały dopływ informacji i gotowość do udzielenia odpowiedzi w związku z obsługą klienta zewnętrznego (kontakt bezpośredni i telefoniczny).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim Orzesze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w m-cu poprzedzającym datę publikacji nie przekroczył 6%. W przypadku gdy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, o których mowa powyżej, w m-cu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe. Kandydat, który zamierza skorzystać z powyższego uprawnienia zobowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane, a w przypadku podpisu elektronicznego przedstawić ważny certyfikat.
Dokumenty w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko specjalisty w Referacie Finansowym ds. Wymiarów, Opłat i Podatków Lokalnych”
prosimy przesyłać na adres: Urząd Miejski Orzesze, 43-180 Orzesze ul. Św. Wawrzyńca 21 lub dostarczyć do biura podawczego Urzędu, mieszczącego się w budynku przy ul. Św. Wawrzyńca 21 na parterze, lub przesłać elektronicznie z użyciem elektronicznej skrzynki podawczej https://peup.orzesze.pl lub e–PUAP (/umorzesze/skrytka) w terminie 10 dni kalendarzowych od opublikowania tego ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej t. j. do dnia 05.02.2024r. Datą wiążącą do przyjęcia oferty jest data wpływu do Urzędu. Oferty, które wpłyną do Urzędu po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 32 324 88 08 (Referat Finansowy ds. Wymiarów, Opłat i Podatków Lokalnych) 32 324 88 28 (Biuro Organizacyjne).
Pod wskazanym adresem otrzymają Państwo pakiet informacyjny zawierający opis stanowiska pracy i wymagań kwalifikacyjnych na stanowisko urzędnicze lub kierownicze stanowisko urzędnicze. Stosowny dokument jest aktywny na stronach Biuletynu Informacji Publicznej.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do dalszego etapu konkursu zostaną poinformowani o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej lub/i testu kwalifikacyjnego. Kwestionariusz osobowy Oświadczenie Opis stanowiska pracy i wymagań kwalifikacyjnych |