1. Planowanie, uzgadnianie i koordynacja remontów i inwestycji remontowych realizowanych na placówkach oświatowych, 2. Sporządzanie zakresów prac remontowych i inwestycyjnych dla poszczególnych placówek oświatowych na podstawie pism dyrektorów, 3. Podejmowanie wszelkich decyzji z ramienia Urzędu Miasta dot. ewentualnej zmiany zakresu realizowanych prac remontowych ustalonych na podstawie sporządzonego przed rozpoczęciem prac kosztorysu inwestorskiego, 4. Przeprowadzanie negocjacji z Wykonawcami z zakresu przewidzianych do realizacji prac remontowych i inwestycji remontowych, 5. Zapewnienie z ramienia Urzędu Miasta wraz z inspektorem nadzoru nad realizowanymi remontami i inwestycjami remontowymi w placówkach oświatowych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, Warunków Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przepisów PPIS oraz przepisów BHP i Ppoż, 6. Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do rozliczenia prac remontowych i inwestycyjnych w placówkach oświatowych z zakresu zamówień publicznych, 7. Udział w naradach roboczych z ramienia Urzędu Miasta wraz z inspektorem nadzoru oraz odbiorach technicznych końcowych i częściowych realizowanych zadań remontowych i inwestycji remontowych, 8. Kontrolowanie poprawności wystawianych przez Wykonawców faktur przejściowych lub końcowych pod względem merytorycznym, 9. Podejmowanie decyzji wraz z inspektorem nadzoru w zakresie wystąpienia ewentualnego zagrożenia z zakresu BHP i PPOŻ w placówkach oświatowych, 10. Zarządzanie zasobami mieszkaniowymi znajdującymi się w placówkach oświatowych, 11. Ścisła współpraca z Referatem Finansowym d.s. Oświatowych oraz FNB d.s budżetowych w sprawach dotyczących finansów oświatowych, jak również uzgadnianie projektów planów finansowych placówek oświatowych, 12.Współdziałanie z Wydziałem Rozwoju i Zamówień Publicznych w zakresie przygotowania dokumentacji przetargowej zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, 13. Składanie wniosków o środki na remonty i inwestycje remontowe z budżetu Urzędu do budzetu jednostek oświaty, 14. Prowadzenie spraw związanych z dowozem uczniów oraz zwrotem kosztów dojazdów: - uczniów oraz dzieci niepełnosprawnych oraz ich opiekunów do szkół i przedszkoli lub ośrodków umożliwiających realizację obowiązku szkolnego i obowiązku nauki zgodnie z przepisami prawa 15. Zastępstwo w zakresie wykonywania prac remontowych i inwestycji remontowych – Wydział Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta w Orzeszu. |