Zakres działania |
Do zakresu działania Wydziału Organizacyjnego należy:
1. Prowadzenie kancelarii - poczta przychodząca. 2. Prowadzenie spraw administracyjnych Urzędu. 3. Prowadzenie kartoteki ilościowej i ilościowo-wartościowej składników majątkowych stanowiących własność Urzędu. 4. Prowadzenie spraw w zakresie przydzielania i rozliczania dotacji z innymi jednostkami samorządu terytorialnymi i innymi instytucjami. 5. Prowadzenie spraw związanych z: a. ubezpieczeniem mienia Urzędu oraz jednostek organizacyjnych gminy, b. przestrzeganiem przepisów BHP oraz ochrony przeciwpożarowej w budynku Urzędu, c. zawieraniem umów dotyczących obsługi Urzędu, d. usługami pocztowymi, e. prenumeratą prasy. 6. Zawieranie umów na zakup mediów niezbędnych do funkcjonowania Urzędu Miejskiego w tym odpadów komunalnych oraz potwierdzanie wykonywania usług (opisywanie faktur). 7. Prowadzenie spraw osobowych pracowników wynikających z ustawy o pracownikach samorządowych i Kodeksu Pracy. 8. Prowadzenie spraw szkoleń w porozumieniu z Sekretarzem Miasta. 9. Współdziałanie z firmą zewnętrzną w zakresie przeprowadzania kontroli warunków pracy, oceny i dokumentacji ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą oraz przestrzegania przepisów BHP, bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania zagrożeń. 10. Organizacja szkoleń w zakresie BHP. 11. Udział w zespołach powypadkowych, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków w pracy. 12. Współdziałanie z Powiatowym Urzędem Pracy w sprawach bezrobocia, podejmowanie działań zmierzających do ograniczenia bezrobocia w mieście poprzez organizację stażów absolwenckich. 13. Zawieranie umów o przeprowadzenie praktyk uczniowskich i studenckich. 14. Prowadzenie spraw zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Urzędu. 15. Obsługa biurowa sesji i posiedzeń komisji Rady Miejskiej. 16. Techniczne opracowanie projektów uchwał Rady Miejskiej i koordynacja przestrzegania przez jednostki organizacyjne Urzędu zasad techniki legislacyjnej. 17. Prowadzenie zbioru projektów uchwał, uchwał oraz protokołów z posiedzeń Rady Miejskiej. 18. Prowadzenie rejestru aktów prawa miejscowego publikowanych w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego i jego zbioru. 19. Prowadzenie rejestru interpelacji i odpowiedzi na interpelacje oraz wniosków radnych. 20. Załatwianie skarg i wniosków, które wpłynęły do Rady Miejskiej. 21. Przyjmowanie oświadczeń majątkowych radnych. 22. Sprawy organizacyjne i administracyjne związane z Radą Seniorów. 23. Obsługa biurowa jednostek pomocniczych w zakresie spotkań z sołtysami oraz zebraniami sprawozdawczo - wyborczymi. 24. Realizacja ustawy o dostępie do informacji publicznej w zakresie: a. prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Orzesze, b. udostępnienia danych w Biuletynie Informacji Publicznej wynikających z zakresu działania Wydziału. 25. Realizacja ustawy „Prawo o ustroju sądów powszechnych” – w zakresie czynności związanych z wyborem ławników. 26. Realizacja ustawy o funduszu sołeckim w zakresie składania wniosków. 27. Zastępstwo Sekretarza Miasta, pracowników Sekretariatu oraz Archiwum w zakresie udostępniania dokumentacji przechowywanej w archiwum zakładowym. 28. Współpraca z Referatem Spraw Obywatelskich w zakresie spraw związanych z przeprowadzeniem wyborów do Sejmu i Senatu, Prezydenta RP, do samorządu gminnego, europarlamentu oraz spraw związanych z przeprowadzaniem referendum. 29. Współdziałanie z Wydziałem Rozwoju i Zamówień Publicznych przy przygotowywaniu dokumentacji przetargowej zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
|
|
Opublikowane przez: Marzena Nowak | Data wprowadzenia: 2014-02-10 14:42:26 | Data modyfikacji: 2025-01-07 12:15:42.
Pracownicy |
MARZENA NOWAK Naczelnik Wydziału - 1 et. |
tel. 32 324 88 25
|
MARIA MIERZWA-OWCZAREK Inspektor - 1 et. |
tel. 32 324 88 25
|
MONIKA BARON Inspektor - 1 et. |
tel. 32 324 88 28
|
BEATA MROWIEC Pomoc administracyjna - 1 et. |
tel. 32 324 88 36
|
RENATA KRZYSTECZKO Pomoc administracyjna - 1 et. |
tel. 32 324 88 06
|
AGNIESZKA PRUSKO Pomoc administracyjna - 1 et. |
tel. 32 324 88 24
|
|
|
Opublikowane przez: Beata Mrowiec | Data wprowadzenia: 2014-02-10 14:44:49 | Data modyfikacji: 2025-03-10 15:02:16.
Dane teleadresowe |
telefon: 32 3248825 fax: 32 3248826 e-mail: wo@orzesze.pl
adres: Urząd Miejski Orzesze Wydział Organizacyjny ul.Św.Wawrzyńca 21 43-180 Orzesze
siedziba: Budynek Urzędu Miejskiego I piętro, sekretariat |
|
Opublikowane przez: Maria Mierzwa - Owczarek | Data wprowadzenia: 2014-02-10 14:48:48 | Data modyfikacji: 2025-01-09 13:48:09.
Data wprowadzenia:
2014-02-10 14:48:48Data modyfikacji:
2025-01-09 13:48:09Opublikowane przez:
Maria Mierzwa - Owczarek