Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor w
Referacie Finansowym ds. Oświatowych

 

 

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU


Na stanowisko    INSPEKTOR

w                      REFERAT FINANSOWY DS. OŚWIATOWYCH

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w  stanowisko  została wybrana

Pani

JULIA PODKOWIK

Uzasadnienie:

Kandydat spełnił wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze. W teście i rozmowie kwalifikacyjnej uzyskał wymaganą ilość punktów.


Orzesze, dn. 27.11.2023 r.  

 

Informacja po pierwszym etapie naboru
na wolne stanowisko urzędnicze:
Inspektor w Referacie Finansowym ds. Oświatowych



Termin składania ofert upłynął w dniu 17.11.2023 r.
W dniu 20.11.2023 r. Komisja Konkursowa stwierdziła, że wpłynęło 2 oferty,  z których  
1 spełniła wymogi formalne.
Komisja Konkursowa, postanowiła, że nabór zostanie przeprowadzony w oparciu o test pisemny oraz o rozmowę kwalifikacyjną w dniu 24.11.2023 r. o godz. 10:00 na sali posiedzeń Urzędu Miejskiego Orzesze.

Orzesze, dnia 21.11.2023 r.

 

 

Burmistrz Miasta Orzesze
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektor w Referacie Finansowym ds. Oświatowych


Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m in.:
1. Sporządzanie list płatniczych dla pracowników pedagogicznych, administracyjnych i obsługi wybranych jednostek oświaty.
2. Prowadzenie dokumentacji wypłat zasiłków chorobowych, wynagrodzeń chorobowych w/w jednostek.
3. Indywidualne rozliczanie składek ZUS oraz podatku dochodowego od osób fizycznych, prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników w/w jednostek.
4. Obsługa bankowa w zakresie przelewów wynagrodzeń, świadczeń społecznych, podatków i innych potrąceń z list płatniczych.
5. Sporządzanie i wysyłka deklaracji rozliczeniowych z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym.
6. Sporządzanie sprawozdań o zatrudnianiu i wynagrodzeniu oraz sprawozdań z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli.
7. Przygotowanie dokumentacji płacowej dla celów rentowych i emerytalnych.
8. Przygotowywanie danych do projektu budżetu i zmian w budżecie w zakresie wydatków z tytułu wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń.
9. Obsługa rozliczeń Pracowniczych Planów Kapitałowych.

Wymagania konieczne:

Wyksztalcenie:
min. wyższe ekonomiczne

Wymogi formalne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.

Staż pracy: min. 3 lata doświadczenia w tym min. 1 rok na stanowisku związanym z obsługą płac.

Znajomość przepisów:

- przepisy związane z rozliczaniem składek oraz zasiłków ZUS,
- przepisy związane z pobieraniem i rozliczaniem potrąceń na podatek  dochodowy,
- przepisy związane z rozliczaniem PPK
- ustawa o finansach publicznych,
- ustawa o samorządzie gminnym.

Wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- znajomość zasad funkcjonowania systemów płacowych i programu Płatnik,
- umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji,
- umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty:
1)    życiorys – CV,
2)    list motywacyjny,
3)    kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie,
4)    oryginał kwestionariusza osobowego,
5)    oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i inne oświadczenia
6)    inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
7)    oświadczenie – zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji,
8)    osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mówi art. 13 a ust. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia
wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
9)    kserokopie świadectw lub innych dokumentów  potwierdzających staż pracy i posiadaną praktykę na stanowisku związanym z obsługą płac.

Kopia złożonego dokumentu powinna być własnoręcznie podpisana pod potwierdzeniem „za zgodność z oryginałem”.

Warunki pracy na danym stanowisku:
1)    pełny wymiar czasu pracy,
2)    praca na podstawie umowy o pracę – termin rozpoczęcia pracy nie później niż  1 lutego 2024 r.,
3)    praca w budynku Urzędu Miejskiego w Orzeszu przy ul. Św. Wawrzyńca 23, na piętrze budynku,
4)    praca z monitorem ekranowym,
5)    obsługa urządzeń biurowych,
6)    stały dopływ informacji i gotowość do udzielenia odpowiedzi w związku z obsługą klienta zewnętrznego (kontakt bezpośredni i telefoniczny).

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim Orzesze,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w  m-cu poprzedzającym datę publikacji nie przekroczył 6%.
W przypadku gdy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, o których mowa powyżej, w m-cu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe. Kandydat, który zamierza skorzystać z powyższego uprawnienia zobowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane, a w przypadku podpisu elektronicznego przedstawić ważny certyfikat.

Dokumenty w zamkniętych kopertach z dopiskiem:  
„Nabór na stanowisko inspektora w Referacie Finansowym ds. Oświatowych”

prosimy przesyłać na adres:
Urząd Miejski Orzesze,  43-180 Orzesze ul. Św. Wawrzyńca 21 lub dostarczyć do biura podawczego Urzędu, mieszczącego się w budynku przy ul. Św. Wawrzyńca 21 na parterze, lub przesłać elektronicznie z użyciem elektronicznej skrzynki podawczej https://peup.orzesze.pl lub e–PUAP (/umorzesze/skrytka) po opublikowaniu tego ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej do dnia 17 listopada 2023 r.

Datą wiążącą do przyjęcia oferty jest data wpływu do Urzędu.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
32 324 88 37 (Referat Finansowy ds. Oświatowych) i  32 324 88 28 (Biuro Organizacyjne).

Pod wskazanym adresem otrzymają Państwo pakiet informacyjny zawierający opis stanowiska pracy i wymagań kwalifikacyjnych na stanowisko urzędnicze lub kierownicze stanowisko urzędnicze. Stosowny dokument jest aktywny na stronach Biuletynu Informacji Publicznej.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do dalszego etapu konkursu zostaną poinformowani o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej lub/i testu kwalifikacyjnego.
Dokumenty, złożone w związku z naborem będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w naborze, następnie w terminie 7 dni można je odebrać w pokoju nr 29. Po tym terminie zostaną zniszczone, za wyjątkiem załączonych oryginałów dokumentów, które zostaną  zwrócone.

 

Opublikowane przez: Joanna Maroszek | Data wprowadzenia: 2023-11-07 11:52:37 | Data modyfikacji: 2023-11-28 07:44:59.
Data wprowadzenia: 2023-11-07 11:52:37
Data modyfikacji: 2023-11-28 07:44:59
Opublikowane przez: Joanna Maroszek
« powrót