Burmistrz Miasta Orzesze
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
INSPEKTOR
w Wydziale Inwestycji i Remontów

Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie realizacja zadań w zakresie m in.:
1. Prowadzenie spraw inwestycji i remontów realizowanych przez Urząd, a finansowanych ze środków własnych i źródeł zewnętrznych.
2. Prowadzenie rejestru, kontroli, analizy realizacji umów i porozumień dot. prowadzonych zadań.
3. Sprawowanie nadzoru nad realizowanymi inwestycjami.
4. Przygotowywanie wniosków o dotacje i kredyty ze źródeł zewnętrznych.
5. Przejmowanie na majątek gminy oraz przekazywanie w administrowanie zrealizowanych inwestycji.
6. Współpraca z jednostkami zewnętrznymi uprawnionymi do wydawania decyzji administracyjnych dla realizowanych zadań.
7. Planowanie i podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków finansowych ze źródeł zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontów, w tym koordynowanie prac związanych z przygotowaniem dokumentów aplikacyjnych we współpracy         z komórkami organizacyjnymi Urzędu.
8. Prowadzenie i rozliczenie oraz sprawozdawczość w zakresie zadań inwestycyjnych i remontów realizowanych przy udziale środków zewnętrznych.
9. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w ramach swojego zakresu działania.
10. Weryfikowanie kosztorysów powykonawczych oraz kosztów zleconych robót.
11. Współdziałanie z Wydziałem Rozwoju i Zamówień Publicznych przy przygotowywaniu dokumentacji przetargowej zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
12.Ścisła współpraca z Wydziałem Rozwoju i Zamówień Publicznych oraz Biurem Realizacji Projektów w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych i realizacja zadań z udziałem tych środków.

Wymagane kwalifikacje

Wymagania niezbędne:

Wyksztalcenie:  
Minimum:  wyższe techniczne I stopnia z zakresu budownictwa

Posiadane uprawnienia:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi  i/lub projektowania

Wymogi formalne:
-    posiadanie obywatelstwa polskiego,
-    posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-    niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-    nieposzlakowana opinia
-    brak przeciwskazań do pracy na stanowisku: Inspektor

Staż pracy: 3 letni staż pracy

Znajomość przepisów:

- Ustawa o pracownikach samorządowych,
- Ustawa o samorządzie gminnym,
- Prawo budowlane,
- Ustawa o finansach publicznych
- Kodeks cywilny,
- Prawo ochrony środowiska,
- Ustawa Prawo Zamówień Publicznych
- Prawo wodne,
- Przepisy wykonawcze do w/w ustaw.

Wymagania dodatkowe:

1) mile widziane doświadczenie w pracy min. 1 rok w JST,
2) obsługa komputera i urządzeń biurowych,
2) samodzielność,
3) umiejętność pracy w zespole,
4) Komunikatywność,
5) Umiejętność redagowania pism,
6) Odpowiedzialność, dokładność,
7) Umiejętność pracy w programach Word, Excel, Elektronicznym Obiegu
Dokumentów FINN,
8) Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa,
9) Prawo jazdy kat. B,
10) Umiejętność kosztorysowania robót budowlanych.

Wymagane dokumenty:
1)    CV,
2)    list motywacyjny,
3)    kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie,
4)    oryginał kwestionariusza osobowego wraz z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych i  przysługujących z tego tytułu praw,
5)    oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i inne oświadczenia
6)    inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
7)    osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mówi art. 13 a ust. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia
wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
8)    oświadczenie o braku przeciwskazań do pracy na stanowisku: Inspektor
9)    dokumenty poświadczające wymagany staż pracy,
10)    Dokumenty poświadczające posiadanie wymaganych uprawień.

Kopia złożonego dokumentu powinna być własnoręcznie podpisana pod potwierdzeniem „za zgodność z oryginałem”.

Warunki pracy na danym stanowisku:
1)    pełny wymiar czasu pracy,
2)    praca na podstawie umowy o pracę – termin rozpoczęcia pracy nie później niż 1 listopad 2024 r.,
3)    praca w budynku Urzędu Miejskiego w Orzeszu, ul. Św. Wawrzyńca 21, na I piętrze budynku,
4)    praca z monitorem ekranowym pow. 4 godz. dziennie
5)    obsługa urządzeń biurowych,
6)    stały dopływ informacji i gotowość do udzielenia odpowiedzi w związku z obsługą klienta zewnętrznego (kontakt bezpośredni i telefoniczny).

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim Orzesze,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w  m-cu poprzedzającym datę publikacji nie przekroczył 6%.
W przypadku gdy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, o których mowa powyżej,  w m-cu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe. Kandydat, który zamierza skorzystać z powyższego uprawnienia zobowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane, a w przypadku podpisu elektronicznego należy przedstawić ważny certyfikat.

Dokumenty w zamkniętych kopertach z dopiskiem:  

„Nabór na stanowisko Inspektor w Wydziale Inwestycji i Remontów”

prosimy przesyłać na adres:
Urząd Miejski Orzesze,  43-180 Orzesze ul. Św. Wawrzyńca 21 lub dostarczyć do biura podawczego Urzędu, mieszczącego się w budynku przy ul. Św. Wawrzyńca 21 na parterze, lub przesłać elektronicznie z użyciem elektronicznej skrzynki podawczej https://peup.orzesze.pl lub e–PUAP (/umorzesze/skrytka) po opublikowaniu tego ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej do dnia 1 lipca 2024 r.

Datą wiążącą do przyjęcia oferty jest data wpływu do Urzędu.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
Wydział Organizacyjny (sprawy kadrowe) 32/324 88 28.

Pod wskazanym adresem otrzymają Państwo pakiet informacyjny zawierający opis stanowiska pracy i wymagań kwalifikacyjnych na stanowisko urzędnicze lub kierownicze stanowisko urzędnicze. Stosowny dokument jest aktywny na stronach Biuletynu Informacji Publicznej.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do dalszego etapu konkursu zostaną poinformowani o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej lub/i testu kwalifikacyjnego.

 

Opublikowane przez: Mariusz Porwolik | Autor: Mariusz Oleś | Data wprowadzenia: 2024-06-20 14:26:02 | Data modyfikacji: 2024-06-20 14:31:16.
Data wprowadzenia: 2024-06-20 14:26:02
Data modyfikacji: 2024-06-20 14:31:16
Autor: Mariusz Oleś
Opublikowane przez: Mariusz Porwolik
« powrót