INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na stanowisko urzędnicze:
Specjalista w Referacie Finansowym ds. Oświatowych


Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana

Pani Mrowiec Renata zam. Orzesze

Uzasadnienie:

Kandydatka spełniła wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze, uzyskała w rozmowie kwalifikacyjnej wymaganą ilość punktów.

 

Orzesze, dnia 10.10.2025 r.

 

Informacja po pierwszym etapie naboru na wolne stanowisko urzędnicze:
Specjalista w Referacie Finansowych ds. Oświatowych

Termin składania ofert upłynął w dniu 06.10.2025 r.
W dniu 08.10.2025 r. Komisja Rekrutacyjna stwierdziła, że wpłynęły 3 oferty, z których 1 spełniła wymogi formalne.
Komisja Rekrutacyjna postanowiła, że nabór zostanie przeprowadzony w oparciu o rozmowę kwalifikacyjną w dniu 10.10.2025 r. o godz. 8.00 na sali posiedzeń Urzędu Miejskiego Orzesze.

Orzesze, dnia 08.10.2025 r.

 

Burmistrz Miasta Orzesze
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Specjalisty w Referacie Finansowym ds. Oświatowych

Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie realizacja zadań w zakresie m. in.:
1. Sporządzania list płac dla pracowników pedagogicznych, administracyjnych i obsługi wybranych jednostek oświaty.
2. Prowadzenia dokumentacji wypłat zasiłków chorobowych, wynagrodzeń chorobowych w/w jednostek.
3. Indywidualnego rozliczania składek ZUS oraz podatku dochodowego od osób fizycznych.
4. Prowadzenia kart wynagrodzeń dla pracowników w/w jednostek.
5. Obsługi bankowej w zakresie przelewów wynagrodzeń, świadczeń społecznych, podatków i innych potrąceń z list płac.
6. Sporządzania i wysyłki deklaracji rozliczeniowych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego.
7. Sporządzania sprawozdań o zatrudnianiu i wynagrodzeniu oraz sprawozdań z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli.
8. Przygotowania dokumentacji płacowej dla celów rentowych i emerytalnych.
9. Przygotowywania danych do projektu budżetu i zmian w budżecie w zakresie wydatków z tytułu wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń.
10. Obsługi rozliczeń Pracowniczych Planów Kapitałowych.
11. Wystawiania zaświadczeń o zarobkach do ZUS, Urzędu Skarbowego, zakładów pracy oraz na żądanie pracownika.
12. Wprowadzania umów i danych osobowych pracowników do systemów płacowych.

Wymagane kwalifikacje:

Niezbędne:

Wykształcenie:
minimum średnie

Doświadczenie:
- minimum 4–letnia praktyka na stanowisku związanym z obsługą płac
- minimum roczny staż pracy w księgowości samorządowych jednostek sektora finansów publicznych

Wymogi formalne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia
- brak przeciwskazań do pracy na stanowisku:
Specjalista w Referacie Finansowym ds. Oświatowych

Znajomość przepisów:
- przepisy związane z rozliczaniem składek oraz zasiłków ZUS
- przepisy związane z pobieraniem i rozliczaniem potrąceń na podatek dochodowy
- przepisy związane z rozliczaniem PPK
- Ustawa Prawo oświatowe
- Ustawa Karta Nauczyciela
- Ustawa o finansach publicznych
- Ustawa o samorządzie gminnym
- Ustawa o pracownikach samorządowych

Wymogi dodatkowe:
- znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
- znajomość zasad funkcjonowania systemów płacowych i programu Płatnik
- umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
- umiejętność pracy w zespole

Wymagane dokumenty:
1)    CV
2)    list motywacyjny
3)    kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie
4)    kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
5)    oryginał kwestionariusza osobowego wraz z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych i przysługujących z tego tytułu praw
6)    oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i inne oświadczenia 
7)    inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
8)    osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mówi art. 13 a ust. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
9)    oświadczenie o braku przeciwskazań do pracy na stanowisku: Specjalista w Referacie Finansowym ds. Oświatowych
10)  dokumenty poświadczające wymagany staż pracy i ewentualne doświadczenie

Kopia złożonego dokumentu powinna być własnoręcznie podpisana pod potwierdzeniem „za zgodność z oryginałem”, również w przypadku dokumentu wysłanego drogą elektroniczną.

Warunki pracy na danym stanowisku:
1) pełny wymiar czasu pracy
2) praca na podstawie umowy o pracę
– termin rozpoczęcia pracy nie później niż 1 lutego 2026 r.
3) praca w budynku Urzędu Miejskiego Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca 23, na piętrze budynku
4) praca z monitorem ekranowym
5) obsługa urządzeń biurowych
6) stały dopływ informacji i gotowość do udzielenia odpowiedzi w związku z obsługą klienta zewnętrznego (kontakt bezpośredni i telefoniczny)


Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim Orzesze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w  m-cu poprzedzającym datę publikacji nie przekroczył 6%.
W przypadku gdy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, o których mowa powyżej,  w m-cu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane. W przypadku złożenia dokumentów w formie elektronicznej winny być podpisane podpisem elektronicznym posiadającym ważny certyfikat.

Dokumenty w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko urzędnicze Specjalista w Referacie Finansowym ds. Oświatowych”
prosimy przesyłać na adres:
Urząd Miejski Orzesze
ul. Św. Wawrzyńca 21
43-180 Orzesze
lub dostarczyć do biura podawczego Urzędu, mieszczącego się w budynku przy ul. Św. Wawrzyńca 21 na parterze, lub przesłać elektronicznie z użyciem elektronicznej skrzynki podawczej e–PUAP (/umorzesze/skrytka) lub platformy https://peup.orzesze.pl w terminie 10 dni kalendarzowych od opublikowania tego ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej tj. do dnia 6 października 2025 r.

Datą wiążącą do przyjęcia oferty jest data wpływu do Urzędu.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 32 32 48 828
Pod wskazanym adresem otrzymają Państwo pakiet informacyjny zawierający opis stanowiska pracy i wymagań kwalifikacyjnych na stanowisko urzędnicze. Stosowny dokument jest aktywny na stronach Biuletynu Informacji Publicznej.

Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do dalszego etapu konkursu zostaną poinformowani o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej lub/i testu kwalifikacyjnego.

 

Opublikowane przez: Beata Mrowiec | Data wprowadzenia: 2025-09-26 12:57:45 | Data modyfikacji: 2025-10-10 12:09:18.
Data wprowadzenia: 2025-09-26 12:57:45
Data modyfikacji: 2025-10-10 12:09:18
Opublikowane przez: Beata Mrowiec
« powrót