|
Urząd Miejski Orzesze informuje, że Burmistrz Miasta Orzesze wyznaczył Koordynatora ds. dostępności w Mieście Orzesze. Funkcję Koordynatora będzie pełniła Pani Monika Starok. Dodatkowo powołany został Zespół ds. dostępności jako wsparcie dla Koordynatora (skład zespołu w Zarządzeniu poniżej).
Podstawa prawna Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności dla Miasta Orzesze jest realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne Ustawą z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Zadania koordynatora ds. dostępności Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało mi.in:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski Orzesze i jednostki organizacyjne gminy;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski Orzesze;
- monitorowanie Urzędu Miejskiego Orzesze w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe: Koordynator ds. dostępności w Mieście Orzesze – Monika Starok adres do korespondencji: ul. Św. Wawrzyńca 21, 43-180 Orzesze telefon: 32 32-488-06 e-mail: monika.starok@orzesze.pl Zarządzenie VIII 156/2020 w sprawie wyznaczenia Koordynatora i Zespołu ds. dostępności Plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Raport o stanie zapewnienia dostępności za okres od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. |
|
Opublikowane przez: Michał Nowak | Data wprowadzenia: 2020-10-01 10:20:41 | Data modyfikacji: 2020-10-01 10:40:11.
Data wprowadzenia:
2020-10-01 10:20:41Data modyfikacji:
2020-10-01 10:40:11Opublikowane przez:
Michał Nowak