Ogłoszenie Burmistrza Miasta Orzesze w sprawie przyjmowania wniosków do aktualizacji Gminnej Ewidencji Zabytków |
OGŁOSZENIE BURMISTRZA ORZESZE
zlokalizowanych na terenie Miasta Orzesze. Wniosek podpisany przez wszystkich właścicieli nieruchomości, której on dotyczy, musi zawierać:
Wnioski należy składać: na piśmie na adres Urzędu Miejskiego w Orzeszu, ul. Św. Wawrzyńca 21, 43-180 Orzesze; bądź za pomocą środków komunikacji elektronicznej przy pomocy skrzynki kontaktowej PeUP (o ile Wnioskodawca posiada bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany kwalifikowanym certyfikatem) lub podpis elektroniczny złożony z wykorzystaniem Profilu Zaufanego ePUAP. Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy oraz podpis., w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 grudnia 2015r. Z uwagi na fakt, iż zgodnie z art. 22 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. nr 162 poz. 1568 z późn. zm.) w gminnej ewidencji zabytków powinny być ujęte zabytki nieruchome znajdujące się w wojewódzkiej ewidencji zabytków, wykreślenie jakichkolwiek obiektów z gminnej ewidencji zabytków wymaga wcześniejszego wykreślenia ich z ewidencji wojewódzkiej. Wobec powyższego, wnioski, które wpłyną do tut. urzędu w wyznaczonym powyżej terminie zostaną przekazane Śląskiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków w Katowicach, celem ich rozpatrzenia. Informuję jednocześnie, iż aktualnie obowiązująca w/w Gminna Ewidencja Zabytków Miasta Orzesze dostępna jest w siedzibie Urzędu Miejskiego w Orzeszu w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami (parter, pokój nr 7) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Orzesze: Gminna Ewidencja Zabytków Miasta Orzesze Sprawę prowadzi Wydział Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Orzeszu (parter, pokój nr 7) tel. (32)32 48 814 lub (32) 32 48 815. Burmistrz Miasta Orzesze
|
Data modyfikacji: 2015-10-02 08:24:55
Opublikowane przez: Joanna Różańska